4 الیاف در اینجا شانه می‌شوند و الیاف را با مجموعه‌ای از دندانه‌های سیمی ظریف‌تر نسبت به دستگاه کاردینگ صاف می‌کنند.
شانه زدن الیاف کوتاه‌تر گربه پرشین را که درشت‌تر و پشمی‌تر هستند، از بین می‌برد و الیاف پنبه‌ای ظریف‌تر، طولانی‌تر و ابریشمی‌تر را برای چرخاندن در نخ باقی می‌گذارد.
پس از شانه زدن، الیاف دوباره به شکل یک طناب پیچ خورده در می آیند.
5 برش‌ها به سمت ماشین‌های روینگ می‌روند که در آن الیاف بیشتر پیچ خورده و صاف می‌شوند و به شکل روفرنگ در می‌آیند.
قاب روینگ نیز کمی الیاف را می پیچد. نتیجه یک چرخیدن طولانی پنبه است که در مرحله آخر قبل از چرخاندن روی بوبین ها پیچیده می شود.
6 اکنون رووینگ برای چرخیدن آماده است. بوبین بر روی یک دستگاه ریسندگی حلقه ای چرخانده می شود که به طور مکانیکی پنبه را به سمت بیرون می کشد یا به یک رشته می کشد.
الیاف اساساً یکدیگر عکس لباس مجلسی را می گیرند تا یک نخ پیوسته تشکیل دهند و در حین کشیدن یا چرخاندن نخ را کمی می پیچند. هنگامی که نخ ریسی شد، به طور خودکار روی چرخ‌های بزرگی پیچیده می‌شود که وقتی پر از نخ است، شبیه به دور پنیر است

7 تار نخ های طولی در یک قطعه بافته شده است که به طور محکم بر روی یک تیر کشیده شده یا تابیده می شود. نخ های عرضی به نام پود یا پرکننده از زیر و روی تار عبور داده می شود تا پارچه را تشکیل دهد.
قرقره‌های بزرگ پنبه‌ای که تازه تابیده شده‌اند، آماده هستند تا روی تیری که برای بافتن داخل ماشین بافندگی قرار می‌گیرد، تابیده شوند یا بپیچند. در صورت خرید نخ، قرقره های 7.5 پوندی (3.4 کیلوگرمی) برای تاب برداشتن آماده می شوند.
سپس یک تیر تابدار چه چیزی طلا را جذب میکند تابیده می شود که در آن نخ ها لنگر می زنند و به یک تیر بزرگ در صدها ردیف موازی پیچیده می شوند. عرض حوله های مختلف به تعداد متفاوتی از نخ های تار نیاز دارد.
8 این تیرهای عظیم، پر از نخ‌های تار پیچیده شده، در قفسه‌ای قرار می‌گیرند که تا 12 تیر را در خود جای می‌دهد و اندازه آن برای بافتن آماده می‌شود. نخ ها باید اندازه یا سفت شوند تا بافت راحت تر شود.
نشاسته PVA، اوره  آموزش دوخت حوله تن پوش بدون الگو موم روی نخ می‌غلطند و داخل نخ فشار می‌دهند. سپس نخ ها روی قوطی های خشک کن – قوطی های روکش تفلون با حرارت بخار که از داخل آن ساطع می شود، می گذرانند.
این به خشک شدن سریع نخ های تار کمک می کند. (1000 انتهای تار روی 9 قوطی کشیده می شود تا خشک شود.) این تیرها با نخ های پوشش داده شده اکنون به دستگاه بافندگی فرستاده می شوند.
  • منابع:
    1. Bath Towel Background
  • تبلیغات: 
    1. با استفاده از روش های عجیب به شادی بی پایان برسید
    2. مطالعه و تحقیق در مورد ماهی کپور پرورشی
    3. کشف سی راز افراد خوشحال واقعی توسط روانشناسان
    4. سیب راهی برای پیشگیری از سرطان وجود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *