آجرها خود جرم حرارتی بالایی دارند

همه ساختمان‌ها، صرف نظر از روش ساخت‌شان، اکنون باید سطوح سختی از بهره‌وری انرژی داشته باشند، و یک دیوار حفره‌ای که به خوبی عایق‌بندی شده است دارای مقدار U حدود 0.25 است.

بهره وری انرژی اضافی به انتخاب  آجر نسوز کوره سبک بین قاب چوبی یا بنایی بستگی ندارد، بلکه عواملی مانند هوابندی است. اندازه، نوع و جهت پنجره های شما؛ و همچنان عایق بهتر

آجرها خود جرم حرارتی بالایی دارند (یعنی توانایی ذخیره گرما). از نظر عملی، این بدان معنی است که دیوارهای شما گرما را در طول روز جذب می کنند و در شب به آرامی آن را آزاد می کنند و به حفظ دمای یکنواخت کمک می کنند.

و در حالی که آجر آذرخش به اندازه چوب امتیاز سبز ندارند، با اعتبار کربن صفر آن، آجرها محصولی به طور شگفت انگیزی پایدار و سازگار با محیط زیست هستند که اغلب در بریتانیا از موادی ساخته می شوند که در غیر این صورت به سمت دفن زباله می رفتند (محصولات Aircrete) از سوخت خاکستر پودر شده نیروگاه ها ساخته می شوند و در پایان عمرشان کاملاً قابل بازیافت هستند.

همچنین ناگفته نماند که دیوارهای آجر فشاری نما فوق العاده بادوام هستند – آنها را به خوبی نگهداری می کنند و به راحتی می توانند قرن ها دوام بیاورند.

در نهایت، برای ساختمانی که نه تنها سازگار با محیط زیست است، بلکه به نظر می رسد چندین دهه است که پابرجا بوده است، می توانید از آجرهای احیا شده استفاده کنید.

چند شرکت، مانند Brick Find، در آجر نسوز جم دست دوم تخصص دارند – یا ممکن است خوش شانس باشید و یک تخریب محلی را مشاهده کنید که ممکن است بتوانید معامله ای انجام دهید.

  • منابع:
    1.  Building with Brick and Block
  • تبلیغات: 
    1. مردی که توانست شاخص بورس را یک شبه دگرگون کند!
    2. خرید اینترنتی بالنگ ‌خشک به صورت عمده
    3. راز نهفته در فضا و سفینه های فضایی!
    4. افزایش رتبه اقتصادی ایران شوکه کننده بود