یک نمونه مدرن از انبار طلا

یک نمونه مدرن از انبار طلا گواهی طلا ارائه شده توسط بانک نوا اسکوشیا است. اگرچه گواهینامه ها در لات های ده اونسی با حداقل خرید بیست اونس صادر می شوند.

اما اصل انبار طلا حفظ می شود، زیرا بانک گربه پرشین نوا اسکوشیا تمام طلاهایی را که گواهینامه هایش نشان می دهد در اختیار دارد. هزینه ذخیره سازی به صورت 3 تن در هر صد اونس در روز یا 10.95 دلار در سال برای حداکثر صد اونس تعریف شده است.

 

جایگزینی برای صدور یک یا چند عکس لباس مجلسی که به جای طلا در گردش است این است که انبار یک دفتر چک به سپرده گذار بدهد که او بتواند از آن برای پرداخت مقادیر دقیق طلا استفاده کند، که فقط با وجود سکه یا شمش محدود می شود. مبلغ دقیق چک را انجام دهید.

(اگر کمترین مقدار طلای موجود 5 گرم باشد، نوشتن چک 9 گرمی فایده ای ندارد، زیرا هیچ کس به اندازه کافی شمش طلا برای پرداخت چک درست نمی کند.) این امر خرید را آسان تر می کند.

فقط باید چک مبلغ دقیق خرید را پر کنید. با این حال، خریدار نه تنها باید قابل اعتماد بودن انبار خود را ثابت کند، بلکه باید به اندازه کافی طلا برای پوشش چک در حساب خود داشته باشد یا خیر.

ک نوآوری دیگر چندین مشکل را حل می کند. معرفی انبارهای پول البته مشکل ذخیره امن پول را حل می کند. انبار طلاهای شما را در ازای هزینه ای ذخیره می کرد و رسید طلا را به شما می داد.

هنوز طلای شماست و اینکه در چه چیزی طلا را جذب میکند دیگری است به این معنی نیست که عنوان طلا به او منتقل می شود یا اینکه او ادعای دیگری نسبت به طلا دارد (به جز برای اطمینان از پرداخت هزینه های ذخیره سازی).

از آنجایی که طلای شماست، انبار حق استفاده از آن برای هر هدفی را ندارد تا اینکه یک کارمند در یک انبار مبلمان روی صندلی شما بنشیند.

همچنین انبار باید طلای شما را در صورت تقاضا تحویل دهد، همانطور که انبار مبلمان باید صندلی شما را در زمانی که شما بخواهید تحویل دهد.

این رسیدها معمولاً  آموزش دوخت حوله تن پوش بدون الگو رسید حامل است، به این معنی که انبار طلا را به هرکسی که رسید را برای بازخرید ارائه دهد تحویل می دهد.

این مفهوم واضح را به همراه دارد: رسیدهای خود را از دست ندهید! اما این مفهوم را نیز به همراه دارد که به جای معامله طلای فیزیکی، مشتریان انبارها می توانند رسیدها را به صورت رفت و برگشتی معامله کنند. اما، همچنان، مانند سکه ها، ارزش به طلا نسبت داده می شود، نه تکه کاغذ.

 

  • منابع:
    1. Gold Standards
  • تبلیغات: 
    1. سیر ترشی میان وعده محبوب کره ای ها
    2. ترکیه اولین صادر کننده انجیر خشک به جهان
    3. استفاده از روغن زیتون برای غذاهای ماکروویوی
    4. مواد مغذی موجود در گردو و ارتباط آن با سلامتی