هودی دخترانه جدید موجب شادابی نوجوانان می شود

ما از یک رویکرد استقرایی استفاده کردیم که به موجب آن راحتی لباس را جستجو می‌کردیم، بدون اینکه هیچ ساختار، فرضیه یا تئوری از پیش طراحی شده‌ای را در فرآیند تفسیر به کار ببریم.

بنابراین، ما هودی دخترانه جدید را که از نظر راحتی شناسایی شده اند، شناسایی، طبقه‌بندی، کدگذاری و برچسب‌گذاری کردیم.

با استفاده از یک سبک سازماندهی تجزیه و تحلیل، 3 محقق هر کدام به طور مستقل رونوشت ها را به طور کامل مطالعه کردند و مجموعه ای از کدهای اولیه یا دسته بندی ایده ها را تولید کردند.

در مرحله بعد، گروه از کدگذاری متمرکز برای شناسایی، توصیف و اولویت بندی ایده ها و الگوهای تکراری ایده ها به عنوان موضوعات اصلی استفاده کرد.

یک چارچوب کدگذاری ایجاد شد که حاوی کدهای جداگانه برای هر یک از موضوعات شناسایی شده توسط تیم بود. در مرحله بعد، هر یک از کدنویس ها از کتاب کد برای کدگذاری مستقل رونوشت نماینده استفاده کردند.

این گروه یک بار دیگر گرد هم آمدند تا مشکلاتی را که در بکارگیری کتاب کد پیش آمده حل و فصل کنند و در صورت نیاز اصلاحاتی انجام دهند.

این سه محقق به کدنویسی مستقل رونوشت‌های باقی‌مانده ادامه دادند و پس از هر یک گرد هم آمدند تا هر گونه اختلاف در کدگذاری را با اجماع حل کنند.

هر گونه اختلاف توسط خواننده دیگری برطرف شد. برای مدیریت داده های کیفی از نرم افزار استفاده شد.طرح تحقیق ما که شامل حداکثر تنوع نمونه‌گیری، روش‌های جمع‌آوری داده‌های چندگانه و تیم متنوع محققین ما بود، اعتبار تجزیه و تحلیل داده‌ها را افزایش داد.

استراتژی نمونه‌گیری ما را قادر ساخت تا شرکت‌کنندگانی را با تجربیات بسیار متنوعی که نمایانگر بخش‌هایی از انواع و مکان‌ها (حومه شهر در مقابل شهری) از مراکز مراقبت از کودک بودند، شناسایی و استخدام کنیم.

تیم ما متشکل از چندین محقق با انواع مختلف آموزش آکادمیک بود و یک نفر تجربه کار در یک مرکز مراقبت از کودکان را داشت. با استفاده  یک رویکرد مشارکتی، دیدگاه‌های متعددی در طول مرحله تحلیل بیان و مورد بحث قرار گرفت.