مصرف لپه فردینه موجب زایمان زودرس می شود

فقط پس از پایان پخت، لپه ها را باید به دقت با نمک خوراکی مالید. طبق دستور قبل از پختن لپه فردینه را نمک نزنید یا لپه را در آب نمک فرو کنید. نمک آزاد شدن مایع از دانه ها را سرعت می بخشد، بنابراین آنها سفت و آبدارتر می شوند.

گزینه دیگر برای سرو لپه با کره است. یک تکه روغن روی لپه داغ گذاشته و با دانه های معطر مالیده می شود. همچنین می توانید ابتدا کره را آب کرده و سپس لپه را در آن فرو کنید. به تعداد کشورها دستور العمل ها و گزینه های سرو وجود دارد.

به عنوان مثال، در مکزیک مرسوم است که یک لپه داغ را با یک تکه لیمو بمالند و نمک بپاشند. طعم آن غیر معمول و تند است. لپه بخارپز در آرام پز، در حالت مناسب نیز خوب است. زمان پخت بستگی به بلوغ ذرت دارد.

لپه داغ آماده در خانواده ما را با نمک و فلفل سیاه می مالند و سپس همه را در یک بشقاب کوچک اما پهن روی میز سرو می کنند که کف آن کمی روغن آفتابگردان می ریزند. خیلی راحت است که لپه ها را در یک بشقاب بچرخانید تا به دلخواه و همانطور که خورده می شوند با روغن مرطوب شوند.

آهان،لپه می ماند. و در اینجا یک دستور العمل خوب دیگر است که در طبیعت امتحان کردم. آنها لپه را در آتش به سبک مکزیکی درست کردن لپه ها را با کره، سیر له شده، نمک و فلفل قرمز مالیدند.

سپس آنها را در فویل پیچیدند و داخل زغال سنگ. حدود یک ساعت در آنجا بی حال ماندند. نتیجه بسیار خوشایند بود. بله، گشنیز هم وجود داشت. حتی همانطور که توضیح داده شد، خوشمزه است! من نمی دانم آیا می توان چیزی مشابه را در فر هم زد؟

در کل باید ترکیب لپه را با سیر امتحان کنید، شاید با یک آب پز ساده خوشمزه شود؟ !دیما، مثل همیشه برای ایده ها متشکرم! در تابستان فراموش نکنید. حتمالا شما می توانید. اتفاقا من هم یه بار همچین لپه رو تو گریل بادی درست کردم.