مردی به دلیل علاقه به لوبیا چیتی شیراز از همسرش جدا شد

قبل از پختن لوبیا چیتی، آنها را بشویید تا هرگونه آلودگی یا گرد و غبار از بین برود. لوبیاهای ترک خورده یا شکسته را بردارید. سه فنجان آب را بجوشانید و یک فنجان لوبیا را اضافه کنید. حدود 20 دقیقه بجوشانید، اگرچه زمان پخت به سلیقه شما بستگی دارد.

اگر از لوبیا چیتی سرخ شده یا کامل پخته شده لذت می برید، سعی کنید خودتان در خانه درست کنید تا مصرف نمک و چربی خود را کاهش دهید.

وقتی لوبیا چیتی شیراز پخته شد، آنها را در ماهیتابه بریزید تا لوبیاهای سرخ شده درست شوند. در روغن کانولا به مدت پنج تا هفت دقیقه روی حرارت متوسط سرخ کنید.

سپس با پوره سیب زمینی له کنید. ادویه هایی مانند پودر چیلی یا زیره را به دلخواه اضافه کنید. به سلیقه خود نمک بزنید. لوبیاها یکی از متنوع ترین و پر مصرف ترین غذاها در سراسر جهان هستند.

انواع زیادی در ایالات متحده به دلیل ترکیبات تغذیه ای آنها رشد می کنند، این غذاهای مقرون به صرفه پتانسیل بهبود کیفیت رژیم غذایی و سلامت طولانی مدت کسانی را دارند که به طور منظم لوبیا مصرف می کنند.

هدف از این نشریه ارائه اطلاعات تغذیه و سلامت مبتنی بر شواهد در مورد حبوبات، نکات آماده سازی، دستور العمل های نمونه و منابع برای مطالعه بیشتر است.

لوبیاهای خوراکی خشک مانند لوبیا چیتی، سرمه ای، چشم بلبلی، صورتی و سیاه جزء خانواده حبوبات هستند. یک گیاه حبوبات در یک غلاف دانه تولید می کند.

لوبیا خشک دانه های بالغ این غلاف ها هستند. سایر اعضای خانواده حبوبات عبارتند از عدس، نخود، نخود، بادام زمینی و سویا همانطور که در جداول نشان داده شده است، لوبیاهای خوراکی خشک غذاهای غنی از مواد مغذی هستند.

آنها حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی هستند و در عین حال مقدار متوسطی کالری را فراهم می کنند. لوبیا حاوی پروتئین، فیبر، فولات، آهن، پتاسیم و منیزیم است.

در حالی که حاوی مقدار کمی چربی کل، چربی ترانس، سدیم و کلسترول است. به دلیل غلظت بالای مواد مغذی تقویت‌کننده سلامت، مصرف بیشتر لوبیا در رژیم غذایی آمریکایی می‌تواند سلامت کلی را بهبود بخشد.