مردی به دلیل خرید اسباب بازی شهر لگو روانه ی زندان شد

قدرت یادگیری لگو پتنتی ثبت شد که طبقات خانواده را برای همیشه تغییر می داد. در آن روز سرنوشت ساز، آجر لگو متولد شد. از آن زمان تا کنون، بیش از 400 میلیارد عنصر لگو ساخته شده است.

تقریباً 7 مجموعه لگو در هر ثانیه فروخته می شود. آجرهای امروزی هنوز همان برجستگی‌ها و سوراخ‌ها را دارند و می‌توانند با آجرهایی که 50 سال پیش ساخته شده‌اند، قفل شوند.

اسباب بازی شهر لگو هنوز هم در بین کودکان و بزرگسالان به همان اندازه محبوب هستند. امسال، لگو 50 ساله می شود و این سوال را مطرح می کند: مشکل بزرگ با این چیزها چیست؟

آجرهای لگو رنگارنگ و آسان برای استفاده، به دلیل امکانات نامحدودی که دارند، امتحان زمان را پس داده اند. فقط یک راه برای بازی با مجموعه ای از لگوها وجود ندارد.

آجر کلاسیک لگو توسط یک نجار دانمارکی به نام در دهه 1940 طراحی شد. کریستینسن پس از از دست دادن شغل خود شروع به ساخت اسباب بازی های چوبی کرد.

به زودی در حال طراحی آجری به هم پیوسته بود که توانایی روی هم چیدن بلوک های معمولی را تقلید می کرد، اما امکان ساخت خلاقانه تری را فراهم می کرد.

او نام محصول خود را “لگو” از عبارت “خوب بازی کن” نامگذاری کرد. مطابق با نام خود، قطعات لگو طیف شگفت انگیزی از فرصت های بازی خلاقانه را فراهم می کند.

فراتر از عامل سرگرم کننده، برای کودکان کوچکتر، قطعات رنگی روشن و ترکیبات به راحتی در هم تنیده شده، ساعت ها تمرین الگوبرداری و رشد حرکتی ظریف را فراهم می کنند.

به دنبال قطعه مناسب، مهارت‌های مرتب‌سازی را تقویت می‌کند، بخشی کلیدی از برنامه درسی ریاضی مهدکودک. و برای همه بچه ها، لگو یاد می دهد که چگونه در سه بعدی فکر کنند.

پیش درآمدی برای فیزیک. کودکان در تمام سنین نیز خلاقیت، حل مسئله و کار گروهی را از طریق بازی لگو تقویت می کنند. خطوط تولید جدیدتر لگو، که شامل کیت های پیچیده برای ساخت ربات ها، هلیکوپترها، کشتی های دزدان دریایی و سایر سازه های پیچیده است.

به دلیل جایگزینی آزادی خلاقانه با دستورالعمل های ساخت و ساز گام به گام و سناریوهای محدود مورد انتقاد قرار گرفته است. اما والدینی که از نام تجاری متقابل لگو ناله می‌کنند.

عناصر رنگارنگ ساختمان لگو، نرم‌افزار با کاربرد آسان و زبان کدنویسی مبتنی بر بلوک را گرد هم می‌آورد تا دانش‌آموزان را از طریق یادگیری عملی بازیگوش درگیر کند.