مردی با لواشک ترش خانگی برای همسرش کمربند درست کرد

زمان خشک شدن کاهش یافت زیرا مرحله غلظت مقداری از آب را تبخیر کرد. تحت شرایط جابجایی طبیعی، کنسانتره های تیمار شده تا دمای اتاق خنک شدند.

سپس روی سینی های فلزی ساخته شده از فولاد ضد زنگ که با کاغذ مومی پوشانده شده بودند، به ورق تبدیل شدند. این ورق ها در خشک کن خورشیدی خشک کن اجاق گاز همرفت و خشک کن کابینتی برقی خشک شدند.

لایه های نازک گوشت کیوی تفاله شده در شرایطی که تعداد کم بود توسط Chen و همکاران خشک شد. گوشت کیوی تفاله شده در یک خشک کن فر در دمای 35- درجه سانتیگراد تا نزدیک به رطوبت تعادل خشک شد.

توسعه محصول لواشک ترش خانگی طلا را با استفاده از رویکرد استقرار عملکرد کیفیت مورد مطالعه قرار داد. مواد اولیه این چرم میوه شامل پودر پکتین شکر، نمک  اسید سیتریک ، آب  و شربت گلوکز نه فرمولاسیون چرم میوه با استفاده از ترکیبات مختلف پکتین و گلوکز تولید شد.

پوره میوه و شربت گلوکز قبل از اضافه کردن سایر مواد به مدت 2 دقیقه در مخلوط کن مخلوط می شوند. مواد به مدت 2 دقیقه دیگر مخلوط شدند و بلافاصله پس از یکنواخت شدن ترکیب، روی سینی های خشک کن فولاد ضد زنگ پخش شدند.

آنها چرم کیوی طلایی را با پخش یکنواخت پوره میوه (400 گرم) روی سینی های خشک کن فولاد ضد زنگ تهیه کردند. سینی های فولادی ضد زنگ با کیسه پلی اتیلن قرار داده شد تا از چسبیدن چرم میوه به سینی ها پس از خشک شدن جلوگیری شود.

آنها چرم کیوی طلا را با استفاده از هوای گرم در دمای C به مدت 12 ساعت در خشک کن سینی دسته ای که حداقل 0.5 ساعت قبل از خشک شدن از قبل گرم شده بود، خشک کردند.

نمونه برای خشک کردن در سینی زیر این بخاری IR نگهداری شد. نمونه برای گرمایش تابشی با قرار دادن یک ترموکوپل نوع K در کف لایه پوره تهیه شد.