مبل های راحتی با ماندگاری طولانی

 

در حالی که قطعاً فوم سرد مبل راحتی برای همه نیست، اما در مقایسه با بسیاری از مبل‌های «آنقدر نرم که شما را خواهد خورد» که در این لیست قرار دارند، یک نفس تازه است. در واقع، این مبل محبوب‌ترین مبل Room & Board است و بیش از 10 سال است که به فروش می‌رسد.

خطوط تمیز و زرق و برق دار همراه با طراحی اواسط قرن، آن را به خانه های مدرن تر افزوده می کند و آنهایی که فضای کمتری برای کار دارند، به ویژه از طراحی باریک و باریک آن استقبال می کنند. (این همچنین امتیازی برای سهولت در آوردن آن به اتاق می گیرد.)

شاید مشخص‌ترین ویژگی آندره این باشد که چگونه «ساختارمند» قرار گرفته است. این مبل با فاصله زیاد صاف ترین و محکم ترین مبل در لیست است.

ترکیبی از یک هسته مدل درب و پنجره آهنی شیک فوم ارتجاعی و فوم لایه‌دار نرم‌تر، آندره را ماندگاری طولانی‌تر می‌کند – و برای کسانی که نمی‌خواهند با مراقبت از بالشتک‌های پرشده کنار بیایند، لذت بخش است.

وقتی صحبت از ماندگاری طولانی شد، این چیزی است که می توانید هنگام سفارش از Room & Board دریافت کنید. آنها یک مارک تثبیت شده و بسیار محبوب هستند که چیزهای خوبی را در اختیار شما قرار می دهند. از پارچه ضخیم گرفته تا چوب سخت خشک شده در کوره، آنها می دانند که چگونه کیفیت را ارائه دهند.

و مشتریان مبل راحتی جدید نیز آن را می دانند، به طوری که برخی از آنها شبیه اعضای یک فرقه مبلمان کوچک به نظر می رسند – آنها کاملاً به R&B سوگند یاد می کنند. فقط به جمعیت زامبی مانند انبوهی که برای فروش نادر خود جمع می شوند نگاه کنید.

اما این چیزی است که وقتی محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه می‌کنید، به دست می‌آورید (Andre برای پیش‌فرض 1800 دلار است). علاوه بر این، پشتیبانی مشتری نیز درجه یک است.

اگر می‌دانید دنبال تب سنج جیوه ای چه چیزی هستید، هیچ نقطه ضعف واقعی برای آندره وجود ندارد، جز اینکه آندره پوشیده نمی‌شود.

روکش شده است، حیف است که نوزاد خز مورد علاقه شما شام خود را روی مبل سرفه کند، اگرچه می توان کوسن ها را برای پنهان کردن این نوع بلایا برگرداند. (یا می توانید روکش های اضافی برای گذر از روی کوسن های اصلی تهیه کنید.)

  • منابع:
    1. The best and most comfortable sofas of 2022
  • تبلیغات: 
    1. پخش انجیر خشک در مدیترانه و استرالیا
    2. تهیه سیر ترشی خوشمزه با سیر سفید
    3. استفاده از کود برای رشد چمن مراتع
    4. رموز موفقیت ایلان ماسک لو رفت!