لنت ترمز رنو سیمبل موجب آتش گرفتن خودرویی در چین شد

قیمت لنت ترمز چقدر است؟ قیمت آنها به طور قطعی ارزان است، به خصوص وقتی در مقایسه با آنچه که برای تعویض آنها توسط مکانیک متخصص پرداخت می کنید، مقایسه می شود. بدیهی است که هزینه بسته به مارک و کیفیت متفاوت است.

لنت ترمز رنو سیمبل خوش ساختی که توسط یک برند پیشرو در این بخش به بازار عرضه شده است، حدود 70 تا 80 یورو قیمت دارد. اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، هنوز هم می توانید انواع ارزان تر را با قیمت حدود 50 یورو به خانه ببرید.

با توجه به تفاوت قیمت ناچیز بین یک برند معروف مانند برمبو و یک برند فرعی، توصیه من این است که صرفه جویی نکنید. به یاد داشته باشید که اینها اجزای اساسی برای ایمنی جاده هستند و داشتن یک وسیله نقلیه با ترمز عالی می تواند در شرایط خاص تفاوت ایجاد کند.

برای وسیله نقلیه ای که از سوی دیگر عمدتاً در مراکز شهری و در مناطق بسیار شلوغ استفاده می شود، میانگین طول مدت آن 15/20 هزار کیلومتر است. برای افزایش عمر لنت ترمز تا حد امکان، لازم است از دلایلی که قبلاً اشاره کردیم اجتناب شود.

هر از چند گاهی تعمیر و نگهداری صحیح سیستم ترمز خودرو را انجام دهید تا مطمئن شوید که هیچ مشکلی وجود ندارد که بر آن تأثیر بگذارد. سلامت آن، این کیت تعویض لنت ترمز برند برمبو مطابق با استاندارد ECE – R90 است.

کل مجموعه برمبو از مدل‌های باکیفیت تشکیل شده است که با دقت فوق‌العاده تولید می‌شوند و در تمام مراحل آن کنترل می‌شوند: از تحقیق محصول تا اجرای کامل پروژه. دقیقاً به همین دلیل در رده بندی بهترین لنت ترمز برای اتومبیل ها جایگاهی را به دست می آورد.

ناگفته نماند که این برند با ضخامت خاصی است و در سراسر جهان مورد استقبال قرار می گیرد. این پدها معادل OE هستند و نوید عملکرد عالی را حتی در دماهای بسیار بالا می دهند. آنها همچنین با مواد عالی ساخته شده اند که به کاهش سر و صدای هنگام ترمز کمک می کند و عمر طولانی تری به آنها می بخشد و همچنین لرزش های احتمالی ناشی از ترمز ناگهانی را کاهش می دهد.