قلاده سگ های ایتالیایی مجهز به صدای آواز عروس هلندی شد

وقتی آماده رفتن به بیرون از منزل می‌شوید، یک کونگ پر شده یا یک اسباب‌بازی تعاملی یا پازل غذایی با ارزش دیگر بردارید و به سگ خود بدهید.

وقتی به خانه برگشتید، با آرامش اسباب بازی را بردارید و آن را تا دفعه بعد که ترک کردید کنار بگذارید این کار باعث افزایش قیمت سگ شما می شود.

به این ترتیب سگ شما یاد می گیرد که چیزهای خوب فقط زمانی ظاهر می شوند که شما نباشید.

ممکن است بخواهید بدون اینکه واقعاً خانه را ترک کنید، تمرین ضد شرطی را شروع کنید.

برای پرورش عروس هلندی می توانید به کتاب و مقالات آموزشی در این زمینه مراجعه کنید.

تمرین کنید که فقط برای یک یا دو دقیقه اتاق را ترک کنید یا به طبقه پایین بروید در حالی که سگ شما از غذای خود در طبقه بالا لذت می برد. با سرعت سگ خود کار کنید.

نکته ایمنی: برخی جویدن ها و اسباب بازی ها به خصوص بدون نظارت مستقیم می توانند برای سگ خطرناک باشند. Toppl توسط West Paw انتخاب امن تر مورد علاقه من است.

مقاله خطرات احتمالی جویدن سگ های محبوب را بخوانید تا یاد بگیرید هنگام انتخاب اسباب بازی های سگ خود برای زمانی که تنها هستند از چه چیزهایی اجتناب کنید.

حساسیت زدایی سیستماتیک را برای بالا بردن قیمت گربه در زمان تنهایی استفاده کنید.
فراتر از جفت کردن غیبت خود با یک معمای غذایی، باید شروع به تمرین چیزی کنید که حساسیت زدایی سیستماتیک نامیده می شود.

این فرآیند کل روال حرکت را به قطعاتی به اندازه لقمه تقسیم می‌کند و هر مرحله را قبل از اضافه کردن قطعه دیگر به طور مکرر تمرین می‌کند.

هدف این است که به پرندگان زینتی بیاموزیم که کارهایی که ما برای آماده شدن برای ترک انجام می‌دهیم و رفتن شما چیز مهمی نیست. این یک انجمن بی طرف ایجاد می کند.

برای مثال، ممکن است با پوشیدن کفش، گرفتن کلید یا کیف دستی و لمس دستگیره در شروع کنید. شما در واقع در را باز نمی کنید و می روید.

سپس کلیدهای خود را زمین می گذارید، کفش های خود را در می آورید و به کاری که انجام می دادید باز می گردید. شما در طول این فرآیند هیچ توجهی به سگ خود نمی کنید، فقط آرام بمانید.

  • منابع:
    1. Home Alone: How to Teach Your Dog to be Alone
  • تبلیغات: 
    1. گوجه فرنگی در کالیفرنیا جز پرمصرف ترین غذاهاست
    2. پارچه لی مبلی مخمل ترک که زمان دقیق مرگ شما را مشخص می کند
    3. روسری یک اکسسوری زیبا برای خانم های جوان و مسن است
    4. ویران شدن سقف خانه توسط بذر غول پیکر گوجه فرنگی