قالب نرده سنگی موجب ازدواج دختری شد

بیشتر قالب نرده سنگی از جنسی هستند که در اصل توسط یا برای کشاورزان در زمین های صخره ای در انگلستان، اسکاتلند، ایرلند، فرانسه، ایالات متحده و جزایر مدیترانه مانند مالت و سیسیل ساخته شده اند.

همه آنها به دلایل مشابهی ساخته شده اند، عموماً به این دلیل که کشاورزان نیاز به محصور کردن زمین خود داشتند و برای انجام این کار فاقد مواد دیگر بودند یا می خواستند سنگ های ناخواسته را برای کشت خاک جدا کنند.

تصادفی نیست که نرده های سنگی خشک معمولاً در مکان‌های صخره‌ای ساخته می‌شوند که درختان کمیاب هستند و آب و هوای شدید دارند.

سازندگان قالب نرده با سنگ خشک اکنون می توانند این هنر را در دوره های آموزشی بیاموزند، اما بیشتر نرده های قدیمی به طور غریزی ساخته شده اند.

گاهی اوقات با کمک توصیه هایی که دهان به دهان منتقل می شود. با این حال بسیاری از این قال نرده ها مهارت و استعداد قابل توجهی را نشان می دهند.

قالب نرده های سنگ آهک در جزیره ایرلندی با اشکال و اندازه های مختلف سنگ هایی که برای ایجاد الگوهای نفیس قرار گرفته اند، به طور غیرمعمولی رسا هستند.

ویژگی‌های مفیدی بهقال نرده های آنجا و جاهای دیگر اضافه شده است، مانند گذرگاه‌های خزش گوسفند، به اندازه‌ای بزرگ که گوسفند بتواند از آن عبور کند، اما گاو نه، و پایه‌هایی که مردم می‌توانند از آن برای بالا رفتن استفاده کنند.

نرده های کاری نیز موقعیت آنها را تداعی می کند. آنها معمولاً از سنگ‌هایی ساخته می‌شوند که در این نزدیکی یافت می‌شوند و اغلب تاریخ آن مکان را منعکس می‌کنند.

اگر قرار است یک نرده به خوبی ساخته شود، آماده سازی همه چیز مهم است. هرگز این را با اشتیاق خود برای گذاشتن سنگ نادیده نگیرید.

رشته ها اکنون تنظیم شده اند و ما آماده شروع ساختن اولین دوره از دوره های پایین تر هستیم. اما اگر در حال ساختن در یک نرده موجود هستید.