قابلمه کاسیو ۸ پارچه که دمای اجاق گاز را تنظیم می کند

استفاده مداوم از قابلمه کاسیو ۸ پارچه آنها را به سمت پیری و همچنین جمع آوری چربی هایی که به صورت لکه دار می شوند، سوق می دهد. بسیاری از اوقات ممکن است.

وسوسه شویم که قابلمه هایی را که آسیب دیده‌اند دور بیندازیم، اما با محصولات خانگی که احتمالاً در خانه خود دارید، می‌توانید بیرون یک قابلمه سوخته یا یک قابلمه با کثیفی زیاد را بدون تلاش زیاد تمیز کنید.

راه حل چندین برابر ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید، بدون نیاز به صرف زمان زیاد برای مالش دادن و استفاده از محصولات بی شماری که در بازار عرضه می شوند.

باز هم نتایج مطلوبی کسب نمی کنند. علاوه بر این، توجه به این نکته مهم است که استفاده از محصولات نامناسب می تواند خرابی را تسریع کند و بر روی مواد خود تابه تأثیر بگذارد.

به همین دلیل، در اینجا پنج ترفند و راه حل برای تمیز کردن یک قابلمه سوخته با روغن پوشش داده شده است. برای اینکه قابلمه های خود را به‌نظر جدید نگاه دارید.

باید صبر و حوصله و وسایلی را که مطمئناً در خانه دارید برای سایر انواع تمیز کردن وسایل مانند فر در آشپزخانه و مایکروویو یا در مورد حمام، صفحه دوش ترکیب کنید. .

چگونه یک قابلمه سوخته را تمیز کنیم برای تمیز کردن ساده و آسان قابلمه سوخته، می توان از داروهای خانگی مختلفی استفاده کرد. در زیر مراحل و ترفندهایی را که می توان برای تمیز کردن قابلمه ها رعایت کرد، آورده شده است.

برای خلاص شدن از شر چربی های پوشیده شده و حتی سوخته درقابلمه ها، می توانید از دو ماده معمولی مانند سیب زمینی و نمک درشت و همچنین روغن زیتون استفاده کنید.

سیب زمینی را از وسط نصف کرده و خوب بشویید و نمک را روی سطح قابلمه بپاشید. پس از گردگیری، یکی از نیمه های سیب زمینی را با حرکات دایره ای بمالید.