شناسایی 10میلیون دلار تقلبی در هند!

در طی گردش حساب و اقتصاد کشورهند 10 میلیون دلار تقلبی یافت شد که با مطالعه مقاله زیر از اطلاعات کامل در رابطه با این موضوع کسب کنید.

میگو خشک

از خواص میگو خشک که باعث می شود تجارت میگو خشک از اقبال خوبی برخوردار شود خواص میگو خشک شده است،میگو خشک ویتامین E وD و شبیه بودن میگو به خاویار از لحاظ خاصیت است، دیگر این که ماندگاری بالای این محصول به علت خشک بودن که میتواند کار تجارت میگو خشک را آسان تر کند.

لیمو ترش

حواسمان باشد وقتی لیمو ترش را از بازار میخریم آن را بعد از شست و شو خیس خیس داخل یخچال نگذاریم، زیرا همین رطوبت آن باعث می شود تا لیمو ها زودتر خراب شده و از بین برود؛ در این صورت نمی‌توانیم از آنها استفاده نماییم.

چراغ پارکی خورشیدی

صب و استفاده چراغ پارکی خورشیدی ال ای دی می تواند بسیار در هر محیط و هر جایی استفاده شود و بخاطر عدم نیاز به اتصال سیم مفتول فقط کافیست که به زمین یا دیوار پیچ شود و از آن کارگرفت و با توجه به افزایش روزهای آفتابی در کشور بهترین روش برای ذخیره انرژی خورشیدی که از نوع انرژی پاک می باشد و می تواند جایگزین سوخت فسیلی شود 

صندلی پلاستیکی

در واقع فروش بالای صندلی پلاستیکی جنس ترک در ایران به خاطر همین کاربردها و ویژگیهای منحصر به فرد این محصول می باشد که سبب شده است خریداران ایرانی استقبال زیادی از آن کنند و نمونه های متنوع و زیبای این محصول را حتی در محیطهای اداری هم به کار ببرند.