سرامیک کف 50*50 موجب فلج شدن پسربچه ای شد

تأسیس و وظایف شورای ملی سرامیک با وظیفه حفاظت از سرامیک کف 50*50 هنری و سنتی، ارتقای میراث تاریخی و فرهنگی سنتی آنها و همچنین مدل ها و تزئینات معمولی و سرامیک های با کیفیت تأسیس می شود.

مشورت با مناطق و ارگان‌های مربوطه، مناطقی از قلمرو ملی را که در آن تولید سرامیک‌های هنری و سنتی وجود دارد، شناسایی و حدود یک سال پس از تأسیس خود، احتمالاً شامل در موارد اثبات شده و موقعیت های تاریخی حتی آن مناطق به هم پیوسته ای که در آنها تولید سرامیک وجود دارد که می توان آن را از نظر گونه شناسی، ویژگی و کیفیت ردیابی کرد.

انضباط تولید سرامیک های هنری و سنتی هر منطقه مشخص شده را با ذکر شهرداری محل استقرار کمیته انضباطی تعیین و تصویب می کند. مشخصات تولید سرامیک با کیفیت را تعریف و تأیید می کند. ثبت نام تولیدکنندگان سرامیک برای اهداف مذکور «ثبت نام تولیدکنندگان سرامیک های هنری و سنتی» و «ثبت نام تولیدکنندگان سرامیک با کیفیت ایتالیایی ثبت می شود.

درخواست ثبت در دفتر ثبت توسط تک تک تولیدکنندگان سرامیک و همچنین مالکان یا نمایندگان قانونی شرکت های سرامیک طبق روش ها و شرایطی که شورای ملی سرامیک تعیین می کند قابل ارائه است. یک «ثبت تولیدکنندگان هنری و سنتی سرامیک» و «ثبت تولیدکنندگان سرامیک باکیفیت» نیز در شورای ملی سرامیک برای ثبت نام تولیدکنندگان سرامیک ایجاد می شود.

در طرح های مطالعاتی و ترویجی با هدف دستیابی به ارزش گذاری محصولات محافظت شده همکاری می کند. به ویژه، با توافق با مناطق و شهرداری های مربوطه، برپایی نمایشگاه بین المللی هنر سرامیک ایتالیایی را با رویدادهای محبوب، فرهنگی و بازاریابی از فرض شواهدی مبنی بر اصالت عظیم، بدون رها کردن نقوش موری و رنگ‌های سنتی به کمال رسیده است.

سرزمینی غنی از خاک رس است و در سرتاسر جهان به دلیل تولید دست ساز سرامیک شناخته شده است، هنری که منشأ بسیار باستانی دارد اما هنوز هم صدها صنعتگر را در خلق آثار با تزئینات بسیار مشغول می کند. با گذشت زمان، تکنیک اجرایی و تزیینی صنعتگرانی که در اینجا «کاناتاری» نامیده می‌شوند.