رنگ ساختمانی مشهد موجب آلوده شدن هوای این شهر شد

چون شهرداری نمی تواند رنگ ساختمانی مشهد را تحمیل کند. حقیقت. شرکتی که صاحب یک ساختمان است، حکم شهرداری را در دادگاه اداری منطقه ای لیگوریا در مورد دستور انجام کارهای تعمیر و نگهداری و رنگ آمیزی ساختمان تحت مالکیت خود به چالش می کشد.

شرکت تجدیدنظرخواه مالک ساختمان به عنوان مبنای اعتراض خود، تخلف از مقررات آیین دادرسی اداری و همچنین اعمال نادرست ماده 54 آیین نامه ساختمانی را که حافظ ظواهر شهری و ساختمانی بوده و همچنین رعایت نکردن آن را مدعی است.

زیبایی شناسی یک ساختمان فردی با توجه به اینکه، در پرونده حاضر، تجدیدنظرخواه خاطرنشان می کند که همان ساختمان به موجب ابزار اجرای ابتکار خصوصی که توسط خود شهرداری تأیید شده است، موضوع مداخله بازیابی است.

پیشرفت فرآیند. شهرداری با استدلال بر بی اساس بودن درخواست تجدیدنظر در رسیدگی اداری حاضر شد. در جلسه 29 آوریل 2014، دادگاه اداری منطقه ای لیگوریا، با اذعان به اینکه طرفین ادعای دیگری نداشته اند، از پرونده برای تصمیم گیری خودداری کرد.

قضات اداری با توجه به دلایل درخواست تجدیدنظر شرکت تجدیدنظر، اعتراض را مستدل دانستند و خاطرنشان کردند که همان تجدیدنظرخواه به ابتکار خود اقدام به اجرای ابزار اجرایی ترویجی می‌کند و به تایید شهرداری رسیده است.

با توجه به تصویب این ابزار مجری که برای تخریب و بازسازی ساختمان مورد نظر از صفر پیش بینی شده بود، نیاز شهرداری و شرکت مالک تامین شد. تصمیم لیگوریا تار. قضات TAR پس از اعلام تجدیدنظرخواهی شرکت صاحب ملک، مشاهده کردند.

حکم به انجام کارهای نگهداری و رنگ آمیزی در واقع مستلزم یک منفعت موروثی است که به موجب ماده. ماده 23 قانون اساسی مشمول اصل قانونی بودن است و این بدان معناست که باید صراحتاً در قانون عادی پیش بینی شده باشد، احتمالاً منبع ثانویه ای که باید صراحتاً این اقدام مالکانه را پیش بینی کند.

انجام دهید، به ما شادی و سرگرمی می دهد، اما با خیانت، حسادت و حسادت نیز همراه است. معنی رنگ سیاه سیاه رنگ است. معنی رنگ بنفش رنگ ارغوانی گرانترین رنگی بود که از نرم تنان استخراج می شد و لازم بود.