رب گوجه رضایت می تواند بدن شما را در برابر بیماری مقاوم سازد

رب گوجه رضایت افزودنی همه کاره برای انواع غذاها است. این یک ماده غیر قابل تغییر در سوپ های گاوزبان، خرچو و سایر سوپ ها است. سس ها و سس ها با مشارکت او طعم غذاهای گوشت، ماهی و سبزیجات را بهتر آشکار می کنند.

بدون آن، تصور پاستا، پیتزا یا لازانیا غیرممکن است. با این حال، بسیاری از زنان خانه دار نگرش بدبینانه ای نسبت به رب گوجه فرنگی پیدا کرده اند. پیشنهاد می کنیم به همراه کارشناسان TM “یک جعبه گوجه آستاراخان” رایج ترین افسانه ها را در مورد این محصول از بین ببریم.

رب گوجه فرنگی با کیفیت باید قهوه ای باشد. 7 افسانه در مورد رب گوجه فرنگی، بسیاری از خریداران در این مورد متقاعد شده اند. و اشتباه می کنند. رنگ مایل به قهوه ای با درجات مختلف شدت نشان می دهد که رب گوجه فرنگی تحت عملیات حرارتی بسیار طولانی قرار گرفته و در نتیجه سوخته و تیره شده است.

یکی دیگر از دلایل رایج این واقعیت است که گوجه فرنگی نارس یا بیش از حد رسیده می تواند به عنوان مواد خام استفاده شود. هنگامی که در معرض دمای بالا قرار می گیرند، به رب گوجه فرنگی رنگ قهوه ای ناخوشایندی نیز می دهند. طبق استانداردهای موجود، رب گوجه فرنگی با کیفیت بالا باید مانند خود گوجه فرنگی باشد.

رنگ قرمز روشن اغلب بیشترین سوء ظن را ایجاد می کند. ناخواسته این فکر به وجود می‌آید که بدون رنگ نمی‌توان کار را انجام داد. اما این یکی دیگر از تصورات غلط رایج است. واقعیت این است که گوجه فرنگی حاوی لیکوپن است.

ویتامینی از گروه کاروتنوئید با رنگدانه های ویژه در ترکیب. همچنین به میوه ها رنگ قرمز شدیدی می دهد. بنابراین افزودن رنگ اضافی منطقی نیست. سایه غنی رب گوجه فرنگی به یک دلیل ساده حفظ می شود برای تهیه آن از فناوری درست جوش در دمای پایین استفاده می شود.