در زمستان با خوردن سه شیره یک کیلویی خود را گرم کنید

مطالعه از بزرگسالان خلاصه شد، مصرف با افزایش وزن در طول یک سال مرتبط بود. با این حال، تعریف شامل اضافه کردن سودا، نوشیدنی های شیرین، نوشیدنی های ورزشی و نوشیدنی های میوه ای عمومی بود.

به این ترتیب، در مورد آب میوه 100٪ نمی توان نتیجه گرفت. نیاز به تشخیص 3 نوع نوشیدنی وجود دارد. آنهایی که با شکر شیرین شده و فاقد آب میوه هستند.

نوشیدنی هایی با کمتر از 100٪ سه شیره یک کیلویی که شکر شیرین شده اند. و آب میوه 100% که هیچ قند خارجی به آن اضافه نشده است. آیا آبمیوه 100% فقط به دلیل ارتباط مجرم است یا به خودی خود مستعد چاقی است؟

مصرف توسط کودکان توجه خاصی را به خود جلب کرده است. آکادمی اطفال آمریکا 22 مزایای بالقوه و همچنین احتمال عواقب مضر نوشیدن آب میوه را تایید می کند.

در سنین کمتر از 6 سال، احتمال اسهال، پوسیدگی دندان و ایجاد واکنش آلرژیک به پرتقال وجود دارد. پس از این سن، مشکلات کمتری ایجاد می شود، اگرچه احتمال افزایش وزن برای برخی نگران کننده بوده است.

مصرف میوه کامل به جای نوشیدنی مورد تشویق قرار گرفت، اگرچه مشخص نبود که چرا آنها به عنوان جایگزین در نظر گرفته می شوند: نوشیدنی ها تشنگی را برطرف می کنند.

از کم آبی بدن جلوگیری می کنند، در حالی که انگیزه های مختلفی برای خوردن میوه کامل وجود دارد. یک بررسی سیستماتیک نشان داد که در سنین کمتر از 12 سال، SSBs با چاقی کل و مرکزی مرتبط بود.

در حالی که نوشیدن آب میوه اینطور نبود. وزن بدن و مطالعه از بزرگسالان خلاصه شد، مصرف با افزایش وزن در طول یک اگرچه تنها  از شرکت کنندگان آب میوه مصرف می کردند.

عواملی را شناسایی کردند که چاقی بزرگسالان را پیش‌بینی می‌کنند. بیشتر با دریافت انرژی بیشتر، خوردن گوشت قرمز و مصرف SSB مرتبط بود.