بادمجان یکی از رایج ترین انواع سبزیجات است که در تهیه بسیاری از غذاها از جمله خوراک بادمجان ترکیه ای مورد استفاده قرار می گیرد و فواید سلامتی بسیار مهمی برای سلامت بدن دارد، زیرا خوراک بادمجان حاوی مواد مهم بسیاری است که باعث تقویت و تقویت سلامت قلب و عروق می شود.

آنتی اکسیدان های قوی، پتاسیم، ویتامین C، ویتامین B6، پس برایتان توضیح می دهیم در سطور زیر روشی برای درست کردن خوراک بادمجان با سبزیجات در مراحل آسان و سریع دارید. طرز تهیه بادمجان با سبزیجات، در یک کاسه بزرگ، بادمجان، گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای را خرد کرده و خوب هم بزنید.

سپس سیر و زیره خرد شده را گذاشته، مخلوط را هم زده و روی آتش بگذارید و بگذارید تا نرم شود. خوراک بادمجان ها را از روی حرارت بردارید و نمک و روغن زیتون را اضافه کنید و خوب هم بزنید سپس خوراک بادمجان ها را در ظرف سرو بریزید و با نعنا تزیین کنید و سرو کنید.

نکاتی برای سرو خوراک بادمجان با سبزیجات، خوراک بادمجان را با سبزیجات به عنوان پیش غذا در کنار غذاهای اصلی سرو کنید. می توانید ادویه ها و چاشنی های مورد علاقه خود را اضافه کنید. درست کردن بادمجان با گوجه فرنگی و پنیر موزارلا، بادمجان را ورقه ای برش دهید.

در سینی سایز متوسط، بادمجان ها را با کمی روغن چرب کنید، سپس به تنهایی در فر کباب کنید. پس از بیرون آوردن خلال های بادمجان از فر، برش های گریل شده را در قالب فر قرار می دهیم و روی آن گوجه فرنگی، برگ ریحان و پنیر موزارلا را اضافه می کنیم.

قالب بادمجان را در فر با دمای 200 درجه سانتیگراد قرار دهید و بگذارید تا رنگ پنیر طلایی به خود بگیرد. خلال بادمجان، گوجه فرنگی و پنیر موزارلا را در ظرف سرو سرو کنید.خوراک بادمجان را با گوجه فرنگی و پنیر موزارلا به عنوان یک وعده غذایی پر از مواد مغذی سرو کنید.

خوراک بادمجان با برنج سفید و سوپ قارچ خامه ای سرو می شود. می توانید ادویه ها و چاشنی های مورد علاقه خود را قرار دهید. ریحان را می توان حذف کرد. خوراک بادمجان را بار اول زیاد نپزید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *