با خوردن میگو خشک بندرعباس لهجه شما تغییر می کند

میگو خشک بندرعباس قادر به تجمع فلزات سنگین و مواد سرطان زا در بدن هست. اگر فردی تصمیم به خوردن بیش از 300-400 گرم گوشت میگو در یک زمان داشته باشد، می تواند مسمومیت جدی ایجاد کند.

در چنین سناریویی، مهم است که فوراً به دنبال کمک های اولیه از پزشکان باشید و سعی نکنید به تنهایی یک شستشوی سریع معده انجام دهید. این کار نمی کند، فقط وضعیت را بدتر می کند.

میگو از دسته کالاهای فاسد شدنی است. بنابراین، اگر در اقیانوس زندگی نمی کنید، به احتمال زیاد آنها را یخ زده می خرید. گاهی اوقات میگوها به صورت ذوب شده فروخته می شوند، اما این خطر وجود دارد.

چند روز پیش ذوب شده باشند یا حتی چندین چرخه انجماد و ذوب را پشت سر بگذارند، به این معنی که کیفیت آنها دیگر الزامات ایمنی را برآورده نمی کند. با خرید میگوی تازه منجمد، محصولی تقریبا تازه و در نتیجه سالم به دست می آورید.

میگو را می توان وحشی یا در مزرعه پرورش داد. به عنوان یک قاعده، گونه های وحشی خوشمزه تر، اما گران تر از گونه های مصنوعی هستند. روی بودجه خود تمرکز کنید. بدن میگو به راحتی مواد سمی را جمع می کند.

برخی از مزارع، به عنوان مثال در آسیا، سخت پوستان را با استفاده از آفت کش ها و آنتی بیوتیک ها برای جلوگیری از بیماری ها پرورش می دهند. اگر ما در مورد میگوهای وحشی صحبت می کنیم، هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها در یک منطقه تمیز از نظر زیست محیطی صید شده اند.

بنابراین، فقط به تولید کنندگان قابل اعتماد اعتماد کنید، در غیر این صورت خطر مسمومیت بسیار زیاد است. یک محصول با کیفیت نباید لزج باشد و بوی دریا داشته باشد. میگوهای بی کیفیت را می توان با بوی قوی آمونیاک یا سر سیاه شده و لکه های تیره تشخیص داد.

هنگام خرید میگو در بسته بندی، توصیه های کارشناسان و قوانین ساده را دنبال کنید: یکپارچگی مواد بسته بندی را مطالعه کنید، عمر مفید و شرایط را بررسی کنید، از کالاهای یخ زده یا “برفی” در قفسه خودداری کنید.