با خرید چای تشریفات صاحب جدیدترین تلفن همراه شوید

چای تشریفات از سرطان محافظت می کند. در جایی که چای بیشتری می نوشند، کمتر به سرطان سینه، پوست، ریه و معده مبتلا می شوند. یک مطالعه طولانی مدت انجام شده در شانگهای نشان داد که در میان مردانی که چای سبز می نوشند.

خطر ابتلا به سرطان مری تا 20٪، در میان زنان – 50٪ کاهش می یابد. و دانشمندان آکادمی طب پیشگیری چین دریافتند که اگر 3 بار در روز چای بنوشید، رشد سلول های پیش سرطانی در حفره دهان تا 37 درصد کند می شود.

یک فنجان چای با کلم بروکلی و هویج از نظر مقدار آنتی اکسیدان‌هایی که با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کنند که نه تنها باعث پیری، بلکه سرطان نیز می‌شوند، رقابت می‌کند. به هر حال، اجزای دیگر، مانند کاتچین، نیز دارای خواص محافظتی ضد سرطان هستند.

چای منبعی از ویتامین ها و مواد معدنی است. پلی فنول های موجود در چای همچنین رادیکال های آزاد مضر را “خلع سلاح” می کند. در افرادی که به طور متوسط ​​4-5 فنجان چای در روز می نوشند، خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی 50 درصد کاهش می یابد.

چای فشار خون را عادی می کند و سطح کلسترول “بد” را کاهش می دهد و از تشکیل لخته های خون جلوگیری می کند. محققان آمریکایی در بیمارستان بریگهام اند زنان بوستون دریافتند که افرادی که چای می نوشند به طور کلی سبک زندگی سالم تری نسبت به سایر نوشیدنی ها دارند.

مادر من می داند چگونه چای معطر فوق العاده دم کند و همه دوستان و آشنایان ما دوست دارند عصر به ما سر بزنند – “برای چای”. من با تماشای اعمال مادرم و گوش دادن به توصیه های او، اغلب در خانه چای دم می کنم، اما معلوم می شود که کاملاً شبیه مادرم نیست.

ابتدا قوری را با آب داغ کاملا شسته و با حوله خشک می کنم. مقدار لازم برگ چای را در یک کتری گرم شده با آب گرم بریزید و درب آن را ببندید. از قدیم در خانواده ما نوشیدن چای سبز مرسوم بوده است: مادرم می گوید این چای بسیار سالم تر از چای سیاه است.