با خرید فریم عینک طبی ترک اقامت اروپا را دریافت کنید

اما به دلیل شکنندگی و مسائل دیگر، تولیدکنندگان عینک به مواد نایلونی کامپوزیت (پلی آمیدها، کوپلی آمیدها و گلیامیدها) روی آوردند. قاب های نایلونی که امروزه استفاده می شوند، هم مقاوم و هم سبک هستند.

نایلون همچنین یک ماده بسیار مهم برای قاب های ورزشی و پرفورمنس است که عموماً از مواد گلیامید، گریلامید یا تروگامید ساخته می شوند که در برابر دماهای بالا و پایین بسیار مقاوم هستند و همچنین انعطاف پذیری و سختی بیشتری دارند.

این ماده نسبت به سایر پلاستیک ها سبک تر و شفاف تر و براق تر است. اگر اولویت اصلی شما سبک بودن قاب است، حتما باید فریم های پروپیونات را در نظر بگیرید. عینک های نایلونی در اواخر دهه 1940 معرفی شدند.

از طرفی یک فریم عینک طبی ترک کاملا مشکی همیشه هم از داخل و هم از بیرون قابل مشاهده خواهد بود. برخی از تولیدکنندگان همچنین از سلولز استات پروپیونات، یک پلاستیک ضد حساسیت بر پایه نایلون استفاده می کنند.

نایلون به راحتی می تواند سبک های مدرنی را به خود بگیرد که تمام صورت را می پوشاند و سایر اشکالی که تولید آنها دشوارتر است. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما برخی از لیوان ها از مواد پلاستیکی ساخته شده از روغن کرچک استفاده می کنند.

آلومینیوم خالص در واقع نرم و ضعیف است، اما آلومینیوم تجاری با مقادیر کمی سیلیکون و آهن سخت و قوی است. اگر سبکی متفاوت می‌خواهید و حاضرید بهای آن را بپردازید، فریم عینک یا طرح‌هایی که با مواد زیر ساخته شده‌اند را امتحان کنید.

بوتیک های عینک مجلل اغلب بهترین گزینه برای پیدا کردن این عینک های منحصر به فرد و نسبتا گران قیمت هستند. اگرچه نقره جامد یا نقره استرلینگ به عنوان ماده اصلی قاب استفاده نمی شود زیرا فریم های راحت یا پوشیدنی راحت ایجاد نمی کند.

گاهی اوقات به عنوان یک عنصر کمیاب در قاب های آلیاژی فلزی استفاده می شود و اغلب به قاب های پلاستیکی ظاهری جواهر مانند می دهد. برخی از شرکت ها عینک های طلایی معمولاً با روکش طلا، نه طلای جامد تولید می کنند. مانند نقره، طلا را می توان برای برجسته کردن قاب های پلاستیکی یا فلزی استفاده کرد.