با جوشانده ی پرتقال تامسون موهای خود را کراتینه کنید

علاوه بر این، پرتقال تامسون قهرمان غذاهای مفصل تری مانند مرغ پرتقال معروف، تنها در سس پرتقال یا پوره کدو تنبل و پرتقال است. در شیرینی پزی، پوست رنده شده پرتقال نیز اغلب استفاده می شود تا کمی شیرینی و تلخی به دسرهای شما بدهد.

اگر پرتقال را به سالاد حبوبات خود اضافه کنید، میزان جذب آهن آن را افزایش می دهید. فصل پرتقال از اکتبر تا می ادامه دارد، زیرا درختان پرتقال در اوایل بهار شکوفا می شوند و از اواسط پاییز تا تقریباً اوایل تابستان می رسند.

بنابراین این ماه‌ها بهترین زمان است، اما در کدام سوپرمارکت یا خواربارفروشی در طول سال پرتقال را در قفسه‌هایشان نمی‌بینید؟ ما می گوییم هیچ یا تقریباً هیچ، درست است؟

این به دلیل این واقعیت است که آنها میوه های کاملاً مقاوم هستند و دارای اقلیم هستند، یعنی یک بار برداشت نمی شوند، بلکه آنها از قبل رسیده برداشت می شوند.

بنابراین اگر قرار است در مدت زمان کوتاهی مصرف شوند، می‌توان آن‌ها را در دمای اتاق در ظرف میوه گذاشت، اما اگر می‌خواهند هفته‌ها نگهداری شوند، بهتر است.

در یخچال نگهداری شوند تا “پیری” نکن. توصیه می شود آنها را به صورت انباشته نگهداری نکنید، بلکه آنها را در کنار یکدیگر قرار دهید تا کمی از هم جدا شوند تا از ویژگی “پیری” میوه های خوش آب و هوا مانند مرکبات جلوگیری شود.

در سوپرمارکت باید آنهایی را انتخاب کنید که برجستگی یا کبودی ندارند یا بوی تند دارند. به خاطر داشته باشید که رنگ پوست همیشه به طور قطعی کیفیت میوه را نشان نمی دهد.

زیرا انواع پرتقال های رسیده با پوست سبز وجود دارد.اولویت انتخاب برای مصرف باید کل قطعه باشد تا فیبر یا سایر مواد مغذی موجود در آن دور ریخته نشود. آنها را می توان به صورت برش خورده با کمی دارچین پاشیده شده روی آن میل کرد.

یا به سالادهای مکعبی بریده شده اضافه کرد تا طراوت و شادابی ملایمی به آنها بدهد. همچنین می توانید آن را به سالاد حبوبات خود اضافه کنید تا جذب آهن حبوبات را افزایش دهید.