با استفاده از پودر لباسشویی امو ترکیه به جای شامپو دیگر نگران ریزش موی خود نباشید

تصمیم گیری برای انتخاب پودر باید به دقت توسط ترکیب آن مورد مطالعه قرار گیرد. بهتر است برای انواع مختلف شستشو پودرهای جداگانه خریداری کنید. برای شستن اقلام رنگی. چیزهای ساخته شده از پشم، ابریشم و سایر پارچه های ظریف؛ برای شستن وسایلی که نیاز به سفید کردن یا پاک کردن لکه دارند.

مطمئناً می توانید یک پودر لباسشویی امو ترکیه جهانی خریداری کنید ، اما پس از آن باید برنامه ها و دمای شستشو را با در نظر گرفتن اهداف آن با دقت انتخاب کنید. اما حتی در این مورد، شما باید حتما یک پودر جداگانه برای شستن چیزهای پشمی و ابریشم خریداری کنید.

تعداد کمی از مردم  فکر می کنند که برای از بین بردن انواع مختلف آلاینده ها به مواد شیمیایی مختلفی نیاز است که همیشه در یک “بطری” با یکدیگر هماهنگ نمی شوند. بنابراین وظیفه تولیدکنندگان نه تنها پر کردن پودر لباسشویی با اجزا و مواد افزودنی مختلف، بلکه تعیین ترکیب صحیح آنهاست.

یک مصرف کننده صالح، با انتخاب پودر، باید تصمیم بگیرد که چه نوع نتیجه ای از شستشو انتظار دارد. از این گذشته، حتی بهترین پودرها نیز آلاینده های خاصی را با کارایی متفاوت شستشو می دهند. رای شستشوی دستی باید آنها را در حجم معینی از آب حل کرد.

برای شستشوی اتوماتیک مطابق با حالت انتخاب شده در درام دستگاه قرار داد. از مزایای پودرهای لباسشویی به صورت بشقاب، تولیدکنندگان و بازاریان نیز می توان به شستشو با آب سرد اشاره کرد. این امر باعث کاهش مصرف انرژی برای گرمایش در حین شستشو با ماشین، صرفه جویی در مصرف آب گرم می شود.

آنزیم ها، لیپازها، پروتئازها  مسئول حذف لکه و کارایی شستشو هستند. شناخته شده است که آنزیم ها در دمای آب تا 40 درجه سانتیگراد به طور موثر کار می کنند و استفاده از صفحات حاوی آنها برای حالت “شستشو در آب سرد” قابل قبول است.

اکثر سفید کننده های اکسیژن در دمای بالا  بهترین عملکرد را دارند و همیشه لکه ها را در آب سرد پاک نمی کنند. عدم وجود یا محتوای کم آنها در بشقاب ها از یک سو تضمین کننده شستشوی موثر کتانی پنبه ای سفید حتی در زمان گرم شدن آب نیست و از سوی دیگر وجود برچسب “مناسب برای شستن کتان های رنگی و مصنوعی” را توجیه می کند. پارچه ها» روی برچسب ها.