با استفاده از آجر فشاری سوراخ دار در ساخت خانه خود دیگر نیازی به آیفون تصویری ندارید

آجر سرامیکی سنگی با منشاء مصنوعی است که از خاک رس با ناخالصی ساخته می شود و پس از پخت در کوره بلند در دمای 1000 درجه استحکام و سختی پیدا می کند. آجرهای سرامیکی را می توان به دو روش ساخت.

خاک رس برای ساخت گرفته می شود که رطوبت آن 17-30٪ است، سپس آجرها از توده روی یک پرس کمربند فشرده می شوند. پس از خشک شدن و فرآوری آنها با پخت، پرس نیمه خشک، برای پردازش به این روش، مواد با رطوبت کمتر (8-10٪) گرفته می شود و با فشار قوی تشکیل می شود.

این ماده با توجه به اندازه، وسعت و بافت (خواص سطح) به انواعی تقسیم می شود. می تواند تک، یک و نیم، دوتایی یا غیر استاندارد باشد. محصولات یک چهارم و هشت بعدی و همچنین اندازه های اروپایی در دسته آخر قرار می گیرند.

با توجه به هدف، یک آجر فشاری سوراخ دار در حال ساخت است، یعنی. مورد استفاده برای تخمگذار دیوارها، و روکش (در اتمام کار استفاده می شود). محصولات روکش را نیز می توان به نما، فیگور، لعاب و غیره تقسیم کرد.

همچنین می توانند خواص ویژه ای مانند مقاومت در برابر آتش، عایق حرارتی، مقاومت در برابر اسید داشته باشند. در مورد بافت، سطح آجرهای سرامیکی صاف یا با تسکین خاصی است. این ماده اغلب برای ساخت خانه ها برای اهداف مختلف استفاده می شود.

ایجاد ستون ها، ستون ها. برای دیوارهای خارجی، توصیه می شود محصولات توخالی را بگیرید تا ضخامت کمتری داشته باشد، و برای دیوارهای داخلی یک آجر متراکم انواع روکش برای اتمام کار در فضای باز و همچنین تزئین برخی از عناصر داخلی خانه استفاده می شود.

در مورد انواع خاص، آنها برای سنگ تراشی اجاق گاز و شومینه، و همچنین ساخت سازه های با کاربرد خاص و تخمگذار روسازی جاده و پیاده رو (آجرهای کلینکر) استفاده می شوند. مواد بی کیفیت مورد استفاده برای تهیه مخلوط  زمانی که خاک رس یا آب حاوی مقدار زیادی مواد معدنی است که به راحتی در آب قابل حل هستند.