استفاده از میز قابل تنظیم ارتفاع سبب افزایش قد کودکان می شوند

یکی دیگر از زمینه هایی که باید در مورد میزها فکر کنید، یک ویژگی جدید است، اما مشخص شده است که بسیار مفید است.
ما در مورد میزهای ایستاده مبل با قیمت ۵ میلیون صحبت می کنیم. یک مطالعه – توسط دانشگاه لستر، که در مجله پزشکی بریتانیا منتشر شد – نشان داد که استفاده از شیوه کار در حالت نشستن و ایستادن، به عنوان مثال.
نشستن برای مدتی و سپس ایستادن، با استفاده از میز قابل تنظیم ارتفاع، در واقع بهره وری و مشارکت کارکنان را افزایش می دهد.

این به این دلیل است که لیوان یکبار مصرف قهوه ایستادن نوعی ورزش است و تغییر بین نشستن و ایستادن برای تقویت اکسیژن و جریان خون به مغز کافی است.

این باعث افزایش تمرکز و تمرکز می شود، بنابراین اشتباهات را کاهش می دهد و توجه به جزئیات را افزایش می دهد.

اگرچه ممکن است کمی طول بکشد تا کارکنان فعلی شما به ایده ایستادن برای مدت معینی از روز عادت کنند، پس از امتحان کردن احتمالاً مزایای آن را خواهند دید و برای تقویت ورزش نیز احساس بهتری خواهند داشت.

سبک زندگی کم تحرک برای سلامتی و رفاه عمومی خوب نیست و این شیوه نشستن و ایستادن به عنوان یک پادزهر عالی برای آن در نظر گرفته می شود.

در مرحله بعد، باید در مورد مواد و بافت ها صحبت کنیم. اخیراً صحبت های زیادی در مورد طراحی دفتر بیوفیلیک، یعنی وارد کردن عناصر فضای باز به فضای اداری شده است.

شواهد نشان داده است که ارتباط با گوشواره طلا طبیعت به کاهش استرس و ایجاد یک محیط کاری آرام تر و هماهنگ تر کمک می کند.

برای دستیابی به یک فضای کاری بیوفیلیک فقط باید مواد طبیعی مانند گیاهان یا آب‌نماها را اضافه کنید، اما می‌توانید میزهای چوبی کلاسیک را نیز انتخاب کنید.

انتخاب چوب قوی مانند متن تشکر مشتری از فروشنده این به شما دوام می‌دهد و به میزهایتان کمک می‌کند تا در آزمون زمان ماندگار شوند، اما آن‌ها همچنین اثر بیوفیلیک و مزایای مرتبط با آن را به شما می‌دهند.

اگر چوب برای شما مناسب نیست، یک میز اداری شیشه ای چطور؟ شیشه نور را منعکس می کند و حس روشن تری را به فضای اداری ایجاد می کند. در حالی که آنها از نظر تمیز کردن کمی مراقبت می کنند، تأثیر آن بیش از ارزش تلاش است.

  • منابع:
    1. THE EFFECT OF OFFICE FURNITURE ON BUSINESS SUCCESS
  • تبلیغات: 
    1. مهاجرت به این کشور ها منجر به کسب موفقیت مالی می شود
    2. مواد مغذی موجود در گردو و ارتباط آن با سلامتی
    3. راز داشتن موهای سالم با روغن زیتون
    4. افزایش انجیر خشک ارگانیک در ترکیه